Seizoensrecap HBSV 1 en afscheid van spelers
Het seizoen zit erop voor HBSV 1. Een jaar waarin er wekelijks gestreden is, met momenten waarop er meer in had gezeten, maar waarin ook duidelijk werd hoe dicht alles bij elkaar ligt.
Een seizoen met veel gelijke spelen
Meedoen om promotie zat er dit seizoen niet in, maar met een 6e plek in de eindstand staat er uiteindelijk een stabiel resultaat.
Opvallend detail: HBSV 1 speelde maar liefst 11 keer gelijk. Een statistiek die veel zegt over het seizoen — vaak dichtbij, maar net niet altijd de volle buit.
Afscheid van vertrouwde gezichten
Na afloop van de laatste wedstrijd werd er stilgestaan bij het afscheid van een aantal spelers die jarenlang onderdeel zijn geweest van de selectie van HBSV 1.
Joep Smits maakt de stap naar het 4e elftal.
Jordi Suiker en Jordy Goertz sluiten aan bij het 2e.
Spelers die hun bijdrage hebben geleverd — op het veld en binnen de groep — en daarmee onderdeel zijn geweest van het eerste elftal.
Dank en vooruitkijken
We bedanken Joep, Jordi en Jordy voor hun inzet, betrokkenheid en alle jaren in het eerste.
Mooi om te zien dat ze actief blijven binnen de vereniging en we ze dus nog gewoon terugzien op en rond de velden.